دل نوشته زیبا
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
دل نوشته زیبا
دو شنبه 7 مهر 1393 ساعت 23:4 | بازدید : 824 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

 

دل نوشته زیبا

 

سه آرزوی قشنگ عاشقانه :

بی من نباشی

بی تو نباشم

بی هم نباشیم

 

دل نوشته زیبا

 

دلم شادی می خواهد

وسعتش زیاد نیست

به اندازه کف دستانت

دستانم را بگیر . . .

 

دل نوشته زیبا

 

دردهای من دیازپام نمی خواهند

مُسَكن ِ بوسه هایت …

عجیب ، آرامم می‌كند !

 

دل نوشته زیبا

 

غم ، حادثه ، تردید ، من و تنهایی

یک شیشه ی می لبالب و تنهایی

من مانده کنار جاده ی خاطره ها

با یک چمدان سوز و تب و تنهایی

 

دل نوشته زیبا

 

عشق یعنی حسرت پنهان دل

زندگی در گوشه ویران دل

عشق یعنی سایه در یک خیال

آرزوی سرکش و گاهی محال

 

دل نوشته زیبا

 

گهگاهی دلم را میشکنی

وقتی به جای “تو”

بهم میگویی : “شما”

 

دل نوشته زیبا

 

تکثیر “تو” در هر ثانیه ای از زندگی ام یعنی

قشنگترین تکراری که هیچوقت تکراری نمی شود !

 

دل نوشته زیبا

 

روبرویم ، سراب

پشت سر ، خاطرات

نازنینم ، کدامین طرف سوی توست . . . ؟

 

دل نوشته زیبا

 

ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی

 

دل نوشته زیبا

 

دوست داشتنت

اندازه ندارد

حجم نمی خواهد

وقتی تمام کشور وجودم

سرزمین حکمرانی توست!

دل نوشته

دل نوشته زیبا



برچسب‌ها: دل نوشته ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :